Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 25 augusti 2012 16:51

Hej, hur mår ni idag? själv är mitt humör på topp men är lite lat! hihi

Somna jätte tidigt igår (hav tolv?) så då vakna jag ju tidigt oxå... vid hal elva! :)

Då gick jag upp och sen fika jag frulle, Love food! ;)

Sen har jag sett tv hela dagen typ, bara tjillat! men iaf nu sitter jag på mormor och morfars data.

Vet inte vad jag ska skriva nå mer...!

men ni får hade bra alla läsare! :D

Av ida svanberg - 24 augusti 2012 21:44

Hej,hej,hejsan;)!
som rubriken lyder ser jag på iron man på tv4!:)
Idag har jag iaf fått mej ett skal t iPaden och ett par vandrings skor! :)
Ska fortsätta se iron man nu! Så vi får höras:)

Av ida svanberg - 24 augusti 2012 12:07

Tjenare på er, sitter nu i bilen på väg till stugan! Ska bli skönt att koppla av lite;) har vart så mycke uti skolstarten åde:-) kommer nog bara nått inlägg under helgen... Har ju inge Internet förutom på mobilen å det är så segt så då vet ni ifall jag inte bloggar spec mycket:)!

Av ida svanberg - 24 augusti 2012 00:57

Tjennatjenna :)! Hur mår ni då här på kvällen? :)hahahahaha nej men seriöst!
Har just kommit hem från en underbar kväll med underbara människor:)! Det var jag, krille, Markus och Benjamin:)
Då fot vi t benne och skulle se film såg bara ett tag:) sen drog vi till gbyn och där träffa vi Linnea, lina, Amanda och Johan:)
I gbyn såg vi film, snacka skit skratta amen hade allmänt kul<3
Å nu sitter jag på rummet och ska snart sova, ska upp Tidigt i morgon.... Ska t stugan;)!

Godnatt på er alla ute i stora världen;)!kram

Av ida svanberg - 23 augusti 2012 18:48

Hejsaaaaaaaan, alla goingar;)!
När jag bloggade sist efter det har jag vart med Hanna ett tag! Å sen har jag ätit:)
Det blev grillat kött & pommesfrites:) mums!
Leker med min kamera på ipaden;)

Av ida svanberg - 23 augusti 2012 15:01

Hej på er, har tagit helg idag. Så himla skönt;)!
Hade igentligen slutat nu men inte de it är redan hemma:)
Vi har vart i lustikulle idag, så när vi sluta gick vi hem eller sista biten kom pappa och skjutsa hem mej och Tobbe. De andra gick:)
Nåväl, ligger I soffan och ska kanske fixa mej. Beror på om vi ska ut ikv!

Men ni får hade så branu;) bloggar nog ikv :)))

Av ida svanberg - 22 augusti 2012 15:31

Hejsan, är hemma från skolan nudå och skolan var helt okej! Fick slå upptält åde;)! Hoho
Men nu ses jag tv och ska strax laga mat:) mumma nu bloggar jag från mobilen och det regnar å blixtra.... Liv rädd det låter som världen kommer gå under! Och den är jätte nära....

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards